Storingen

Controleer bij geen verwarming:

– Is er elektrische spanning aanwezig? (zit de stekker in het stopcontact?)
– Staat de gaskraan open? (Brand de waakvlam als uw toestel deze heeft?)
– Is de waterdruk goed (minimaal 1 bar?)
– Staat de thermostaat goed ingesteld? (wenst u een hogere temperatuur dan wat er staat?)
– Is de warmwaterkraan dicht? (de wastafelkraan, of keukenkraan?)
– Staan de radiatorknoppen open? (minimaal 4 stuks?)

Controleer bij geen warmwater:

– Is er elektrische spanning aanwezig? (zit de stekker in het stopcontact?)
– Staat de gaskraan open? (Brand de waakvlam als uw toestel deze heeft?)
– Is de waterdruk goed (minimaal 1 bar?)
– Is de warmwaterkraan dicht? (de wastafelkraan, of keukenkraan?)

Zijn al deze punten in orde en doet de cv ketel het nog steeds niet, dan is onze service afdeling bereikbaar tijdens kantooruren op 0229-261668.

Op werkdagen na 16:45 krijgt u ons keuze menu, als u hier de “9” intoetst wordt u te woord gestaan door onze telefonisten.

Soms kan de storing met wat telefonische aanwijzingen al verholpen worden. Hierom vraagt de monteur u eerst ook om informatie over uw storing en toestel. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan zal de monteur met u afspreken wanneer hij langs komt, of om de storing door te zetten naar de volgende dag indien het niet direct noodzakelijk of dringend is. Het door zetten naar de volgende dag betekend dat u de volgende ochtend gebeld wordt door onze service afdeling om een afspraak in te plannen met de monteur.

Heeft u een vraag of opmerking?
Wij helpen u graag!